Қазіргі әлемде ата-аналар көбінесе ата-ана тәрбиесінде қиындықтарға тап болады.

Бұл қиындықтардың маңызды себептерінің бірі-ата-аналар балалармен бір тілде сөйлеседі деп шын жүректен сенеді. Алайда, ересектердің тілі мен балалардың тілі бар, ал ата-аналар көбінесе ересектен балаға және керісінше аударуды білмейді немесе қаламайды. Сонымен қатар, кейбір ата-аналар ойын маңызды емес нәрсе деп санайды, оны тіпті балалық шақта да болдырмауға болады. Ең бастысы, бала айналысады!!! Иә, өкінішке орай, бұл қазіргі әлемде басты орынға айналды.

Ата-аналар айналысуы мүмкін баланың ермексазбен жұмыс жасау, сурет салумен, кітап оқумен, дамытушы сабақтар...және бұл оларға өте қолайлы. Бұл жағдайда бала қарсы тұра алады, бас тартады, саботаж жасай алады, ал ата-аналар қалаған нәрсеге жету мүмкіндігін іздейді.

Егер сіз ойын деп атасаңыз, бала оны әлдеқайда жеңілдетеді, өйткені ойын-бұл тұжырымдаманың өзі, бұл қызықты!!!

Сабақ деп аталатын нәрсе, әдетте, кейбір жақсы әсерлермен байланысты емес. Бала ересектерден бас тартуға дәлел ретінде жиі естиді, өйткені бұл сөз "айналысады", "бос емес"...

Балалардың ойында барлық процестер жүретінін ата-аналар маңызды емес нәрсе деп санайды. Бұл ғана емес, ата-аналар балалармен ойнау керек екенін естігенде, бұл процесті жоққа шығарады (олар мұны ұнатпайды, уақыт жоқ, дағдылар жоқ дейді...)

Ата-аналар баланың жеке басын құрметтеуді олармен "тең дәрежеде" сөйлескен кезде көрсетеді деп шын жүректен сенеді ... Балаға жасына байланысты бала әлі қабылдай алмайтын шындыққа қатысты күшті сезінуге мүмкіндік берген кезде.

Ересек адам өз әлеміне "баланы бастайды" және ол ересек адам сияқты бағдарланатынын көргісі келеді.

Ересектер өз тілінде қарым-қатынас жасауды жөн көреді және балалар оларды неге түсінбейтініне таң қалады.

Балалық шақтың ересек тілі өздерінің тұжырымдамалық жүйесіне ауысуға тырысады, ал ол жұмыс істемесе, олар ашуланады...

Міне, қарапайым мысалдардың бірі :

 

Анам ұлының эгоист екеніне шағымданады, ол мүлдем шыдамсыз. Ол 5 минут күтуді сұрағанда, ол оны үнемі тартып алады"

Енді назар аударыңыз, сұрақ!!!

5 минут баланың көзқарасы бойынша қандай көрінеді?

Ол 5 минуттың не екенін қайдан елестете алады?

Ол бұл ақпаратты кімнен анықтауы керек?

Анам ашуланады және баланың өзін жаман ұстайтынына сенеді, тек өз қалауы туралы ойлайды...

Бірақ іс жүзінде баланың не туралы екендігі туралы түсінік жоқ...

Ересектер балалармен жылдар бойы алған, көптеген жылдар бойы алған тілде сөйлеседі, баланың мұндай тәжірибесі жоқ.

Ересектер балалық шақты әртүрлі себептермен қабылдау қиын: олардың жауапкершілігін түсіну, дұрыс емес нәрсе жасаудан қорқу, сенімсіздік және бұл олар өскен "басқа әлем" деген сезім. олар үшін" қауіпті", "ұят", "ыңғайсыз"," әдепсіз"...

Шындығында, парадокс-бұл ересек адамның "балалық шағы" ешқайда кетпейді, ол пайдалы және қажет болған кезде де қолданылмайды.

Біз өмір сүреміз балалар тәжірибесі, жасөспірім және ересек және ол бізбен мәңгі қалады.

Осы жағдайлардың кез-келгенінде адам өз қалауы бойынша бола алады.

Сонымен, балалармен қарым-қатынас жасау кезінде балалық шақ тілін, міндетті түрде өз ережелері бар ойын тілін қолдану оңайырақ. Ал ережелер, бұл

Ойын ережелерін тәрбие үшін қолдануға болады, балалар бұл ережелерді аз қарсылықпен және көп түсінікпен қабылдайды.

Балалық шақтың тілі өте түсінікті, ол әрқашан бейнелі және эмоционалды. Барлық балалар эмоцияны жақсы көреді бұл қызықты және қызықты эмоцияларға, іс-әрекеттерге толы әлемді зерттеу, олар назар аударған кезде бәріне қызықты.

Балалық шақта сіз әрқашан өзіңіз қалаған нәрсені білдіңіз және оған қандай да бір жолмен немесе басқа жолмен қол жеткіздіңіз, егер жоқ болса, онда сіз оны құнсыздандыруды және қол жетімді нәрсеге назар аударуды жөн көрдіңіз.

Балалық шақ тілі бір уақытта күрделі және қарапайым, балалар-керемет экспериментаторлар, оларға прагматикалық мақсаттарға байланысты ашылулар оңай беріледі.

Баланың әлемнің басқа бейнесі бар, ол өзінше ерекше... Ересектер балалар бәрін түсінетін сияқты... Тек осы ақпаратты жеткізуді қамтамасыз ететін ақпарат көзі, олар жиі қоңырау шалу қиын.

Мектеп жасына дейінгі әлем-ойын, қиял, жарқын және эмоционалды, тиімді, оқиғаларға толы.

Балалар ересектерді түсінуі үшін Балалық шақтың әр ересек адамда өмір сүретінін есте сақтау керек және балалар тәжірибесінің, Балалар әлемінің байлығын пайдалану керек. Бұл кез-келген адамды тиімді әсер ету және тәрбиелеу үшін қолдана алатын ересек адамның керемет шеберлігі.

 

Осы мақаланы жазуға мені балалармен сөйлесу арқылы олардың тілектерін жиі естимін. "Мен анам Мен Әкемнің Менімен ойнағанын қалаймын, әкем менімен бірге төбеден сырғанағанын қалаймын, ата-анам менімен бірге бассейнге, саябаққа барғанын қалаймын, әкем тік токта отырмағанын қалаймын, анам "маған уақыт жоқ" деп айтпағанын қалаймын, анаммен кафеде болғым келеді бару, әкеммен жасыру және іздеу " және тағы басқалар балалар келеді, олар өз армандарында қалады.